 |
 |
|
AZ EURÓPAI KERESKEDELEM NAPJA - Ezévben november 3-án megrendezve!
Együtt a Vásárlókért!
Tisztelt Kereskedelmi Partnerünk!
Az Európai Kereskedelem Napja eseménysorozatot a brüsszeli EuroCommerce hívta életre, ami az Európa Parlament mellé rendelt kereskedelmi lobby-szervezet.
Az EURÓPAI KERESKEDELEM NAPJA rendezvény fő üzenete, hogy a kereskedelmet, mint a legnagyobb GDP termelőt, ÁFA termelőt és adótermelőt, valamint mint a legnagyobb munkaerő piacot jelentő szektort fókuszba állítsa a média segítségével.
Az EuroCommerce európai kereskedelmi lobby szervezet által, 2005-ben hagyományteremtő szándékkal útjára indított Európai Kereskedelem Napja című eseménysorozat az elmúlt 4 év során példás sikerrel zárult.
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége, mint az EuroCommerce magyarországi tagszervezete állt élére e fontos kezdeményezésnek, és 2009-ben ismét, minden országos érdekvédelmi szervezettel, azaz MKIK, az OKSZ, a KISOSZ, az ÁFEOSZ, a MBSZ és a KASZ részvételével közösen kerül sor a rendezvény lebonyolítására.
Az idei 5. Európai Kereskedelem Napja program szervezése megkezdődött és a kezdeményezés fontosságára tekintettel az eseménysorozat szervezői idén is nagy nyilvánosságot kapó rendezvényt kívánnak ez év november 3-án megvalósítani.
A program minden évben aktuális témákat tűz zászlajára, és ez évben a szervezők által hangsúlyosnak ítélt témák a következők, melyeket a sajtó előtt megtartásra kerülő szakmai napon bontanak ki gazdasági és politikai szereplők:
- A kereskedelem szerepe és súlya a foglalkoztatásban.
- Az ágazat fejlődését hátráltató tényezők hatásai a nemzetgazdaságra.
- A kereskedelem mérlegének elemzése, a tevékenység gazdaságot és közéletet alakító hatásainak értékelése.
- A kereskedelem lehetőségei és szerepe a gazdasági válság enyhítésében.
- Az élőmunka igényes ágazatban munkát vállalók képzése és továbbképzése, a magasan kvalifikált személyi állomány biztosításának fontossága.
A 2009. évi EKN rendezvény vonatkozásában a korábbi évek gyakorlatával megegyezően ebben az évben is számítunk a kereskedelemben érintett résztvevők egyetértésére, és aktív részvételére annak érdekében, hogy az aktuális témák megvitatásának teret adva létrejöhessen a rendezvény.
A szervezők célkitűzése, hogy a központi szakmai rendezvényen, valamint az országos aznapi akciókban - egyéni szervezés által - a kereskedelmi szereplők minél nagyobb számban vegyenek részt.
Nagy népszerűségnek örvendnek az olyan egyéni kezdeményezések, mely keretein belül apróbb ajándékokkal lepték meg aznap a betérő vásárlókat és ebben az évben is örömmel üdvözlünk minden sajátos ötletet a nap ünneppé tételére.
A keresztszponzoráció által minden résztvevőnk számára biztosítjuk a megjelenést saját médiafelületeinken (meghívó, weboldal, roll-up),
továbbá ingyen igényelhetnek a november 3-i rendezvényre belépőt.
Célunk, hogy a Kereskedelem Napja program a fogyasztók minél szélesebb köréhez is eljusson,
ezért az idei évben egy 5 x 3 m-es molino kihelyezésére is sor kerül, melyen támogatóink logoit kívánjuk elhelyezni és,
amely a Westend City Center bevásárlóközpont egyik legforgalmasabb területén, a Millennium udvarán lesz látható november 2-8-a között,
így több tízezer ember számára lesz lehetőségünk eljuttatni üzenetünket:
Együtt a Vásárlókért!
Megtisztelő figyelmét köszönjük, bízva benne, hogy rendezvényünk támogatói között köszönthetjük Önt és Vállalkozását.
Tisztelettel,
Krisán László
elnök
VOSz Kereskedelmi Szekció
az Európai Kereskedelem Napja Szervező Bizottsága
Az együttműködő szervezetek:







|
|
|